Mrvaklynr 11+1 olduk bizde minnagimla. İlaçla midemin bulantısı duruyo. Yeni yeni mutfağa girebiliyorum. Göğüslerim resmen evrim geciriyo bı değişik oldular . Uçları çok acıyor. Karnımda doluluk hissi bende de var. Geceleri uyuyamıyorum neden bilmiyorum. 6 ve 10.ncu haftada kanamam oldu şimdi yok şükür iyiyiz teyzesi 🤗