Evet arkadaşlar aklımda bir sürü soru ile aranızda bilgi alışverişi yaparken gel zaman git zaman vakit doldu ve ben de harika bir deneyim yaşadım.Sorunsuz bir hamilelik geçirdim diyebilirim.En güzel yanı hamile oldugumu doğum günümde öğrenmemdi😊
Doktoruma yaptığım uzun atartışmalar sonucunda karar vermiştim.Icime öyle sinmişti ki görür görmez başka kimseye güvenemem dedim.Rutin kontroller sonucunda aldığımız kararla spinal sezeryan için anlaştık.Bende vertebrobazilar yetmezlik var bu sebeple ıkınarak risk almak istemedik.Son haftalarda anladık ki çatım da dar bebişin kafası da çatıdan geçecek gibi degil iyice her şey kesinleşti. Doktorum 38+6 , 29 Haziran Pazartesi gününe spinal sezeryana alıyorum dedi.
Veeeee büyük gün geldi çattı.O gün gelene kadar içimde korkular, heyecanlar , napacagimi bilmez haller dolaştı durdu.Sezeryan olacağım günün gecesi hiç uyuyamadım. Sabah hazırlandım süslendim, oğlumu güzel karşılayacağım dedim makyajımı yaptım, eşimle koyulduk yola.Hem hastanenin ziyaretçi kabul etmemesi ,hem de bizim kişisel tercihimizden dolayı bütün süreci eşimle baş başa geçirme kararı almıştık.Odamiza yerleştik, anestezi muayenesi yapıldı.Butun gerekli hazırlıklar tamamlandı, hemşireler geldi hadi gidiyoruz dediler.Eşimi doğuma almadılar. Giderken mutlu gittim hiç ağlamadım dua ettim sadece, Allaha sığındım, doktoruma emanet ettim kendimi.Sakinlestirici istemiyorum dedim ameliyathanede.Gerek de duymadılar zaten.Öncelikle spinal iğnesini asla hissetmedim damar yolundan çok daha az acıyan bir şey.Yavas yavaş bacaklarım ısındı.Doktorum geldi ,sondanı takıyorum hissediyor musun dedi hissediyorum dedim acı var mı dedi yok dedim.Iste ameliyatın da böyle geçecek dedi acı hissetmeyeceksin ama dokunuşları hissedeceksin dedi.Karnimi baticonladi.Sonra ameliyat başladı hissettim ama hiç rahatsızlık veren bir his yoktu. Sonra 5 dakika içinde kaburgalarımda biraz baskı hissettim bebisimi çıkarmak için bastırdılar üstten biraz 10 saniye kadar.Sonra doktorum yukarı bak dedi.O an dünyanın en muhteşem duygusunu yaşadım.Binlerce kez şükür olsun.Aradan bir iki dakika geçti ne zaman dikmeye başlarsınız dedim.Basladik bile dedi doktorum.Bir şarkı acar misiniz dedi ekibe.Bu sırada bebeğimi kontrol edip yanağıma verdiler öptüm kokladım.Ilk sütü verdik o sırada.Sonra bebeği götürüyoruz muayeneye odana geçince getireceğiz dediler.Doktorun açtığı şarkının bitmesiyle doktorum da ameliyat bitti arkadaşlar teşekkür ederim dedi.Sasirdim bu kadar mı dedim bu kadar işte nolacakti dedi.Sanki her sey 15 dakika surdu gibi.Doktorum cıktı beni iyice temizlediler.Ameliyathane ekibi harikaydı.Bir hastabakıcı tüm süreci telefonumla hem video cekti hem fotoğrafladı sağ olsun😊
Beni odama aldılar hemen eşim odada beni bekliyordu ,çok hızlı çıktın çok şaşırdım dedi çok iyi görünüyorsun dedi.Hemen bebeğimizi getirdiler.Herkes hiç ameliyattan cıkmış gibi değilsin dedikce moralim daha da yükseldi.Doktorum geldi 1 büyük boy filtre kahve almasını söyledi eşime benim için.Kahve çok iyi geldi.Eşimle ve oğlumla ilk anlarimizi o kadar özel yaşadık ki doya doya başbaşa bence eşinizi tercih etmelisiniz kızlar.Ben yanında anne veya kaynana isteyene şaşırıyorum şahsen.Dogada doğum yapip da annesine ya da başka birine ihtiyaç duyan başka bir canlı yok insan dışında.Emin olun kimseye ihtiyacınız yok.Bu çok özel bir an doya doya yaşayın.
Ameliyattan sonra iki üç saat içinde yavaş yavaş ayaklarım çözünmeye başladı, ben 8 buçukta ameliyata girmiştim.Aksama doğru yemek geldi hep sulu şeyler ilk yemeğiniz.Ben kayısı hoşafı da götürmüştüm.Gaz çıkarmakta hiç sorun yaşamadım.Ilk yürüyüş de hiç ama hiç zor değildi. Başım da dönmedi.Hemsireler bile şaştı kaldı.Bence tamamen pozitif enerjiniz ve gücünüzü hissetmenizle alakalı her sey. Sonrasında hep tek yürüdüm.Ertesi gün doktorundan beni çıkarmasını rica ettim .Bir gece kaldım sadece.Evimize geldik 3.gün dikiş yeri bölgesinde ağrılarınız oluyor doğal olarak ama katlanılmaz değil. Bebisin heyecanı ile her şeye katlanılır. Bugün tam 8. Günümüz doldu ben şu an dipçik gibiyim açıkçası 😂 Bir şeyiniz kalmıyor 1 haftada. Ve eşimden Allah bin kere razı olsun kimseye ihtiyaç duymama sebep olmadı.Birbirimize yettik.Duzeniniz de zamanla oturuyor arkadaşlar.
Demem o ki hiç korkmayın, kendinize güvenin güzel düşünün, anneler hep en güçlüdür unutmayın.Bebeginize doyun. Allah isteyen herkese inşallah nasip etsin.Dogumda da hepinize dua ettim.Bana dua eden herkesten de Allah razı olsun.
Sorularınız olursa seve seve yanıtlarım.🌿