kader_akgun Selamlar anne adayları 🥰🥰 Ben 11 haftalık hamileyim ama kilo vermeme rağmen göbeğim çıkmış durumda. Bir fikri olan var mı ? 😂 Sizin göbeğiniz ne zaman belirginleşmeye ve şişmeye başladı.? Cevaplarınızı bekliyorum..
Elmaveannesi kader_akgun bende suan 17 haftalik oldum ve gobegim cikti yani disardan bakan hamile oldugumu anlıyor hamile pantolonu falan giyiyorum 12. Haftada cikmaya başlamıştı
Aysenes kader_akgun o haftalarda bi cıkıyor sonra geri iniyor gazdan dolayı benm 26 haftada az cıktı şimdi 29+4 um kucuk bi göbegim var hamile oldugum belli bile degl 😁
ipekipek 12+6 dayim bende hiç kilo almadim ama gobegim hafif büyüdü. Herkes 20den sonra belirginleşir demişti ama pantolonlarimin dugmesini kapatamiyorum mesela :) Yada lastikli pijama vs giyince iz yapıyor artık:)
Benimo kader_akgun ben de 11+3 üm. Benim de göbeğim çıktı gibi hissediyorum eşim de öyle diyor. İştahsızlığıma az yememe rağmen 1 kilo da almışım bu arada
Tiniminiannee Benim de çıkmıştı o haftalarda. Gazdan falan diyor herkes ama alakası yok. Zayıflıkla ve iç karnın dar olmasıyla alakalı bişey. Sonuçta bebek minicik olsa bile kese var