Effuliimm Bugün tam 40 I dolduruyorum kontrolüm var. Doğmadı açılmam var mı bilmiyorum. Çok korkuyorum sezeryandan. Geç doğum yapanlar benim gibi bekleyenler. Burda mı ?
Kerim2013 Ayyy arkadaşlar akıl verin bna ilk gebelik sezeryan 7sene geçti aradan şimdi normal istiyor ama doktor 41 haftaya kadar bekle dedi açılma olmazsa yine sezeryan dedi