Arzu hocama gidiyorum o kadar memnunun ki sanki doktor hasta muhabbeti gibi resmî değil de arkadaş gibi ilgileniyor benimle aklımda en ufak soru bile kalmıyor bilgisine o kadar güveniyorum kapısından içeri girdiğiniz an Güler yüzü bile yetiyor iyi ki onu tercih etmişim ayrıca normal doğum düşünenleri şartlar uygun olursa çok güzel motive ediyor 🦋😻 Kesinlikle öneriyorum ancak doğum fiyatı hakkında vs bilgi almadım henüz 🦋