Beyzakurt canim 35. Haftada URSACTİVE diye bir ilaca başladım 10 gun kadar oluyor işe yaradi hemen degerleri normale dondurdü ama kaşıntı ara ara oluyor halen ve doğuma kadar kullanacakmışım.Doktorum doguma kadar kullanacağımı söyledi,aksine kullanmamak bebek için daha riskliymiş