Benimde 11 haftamda başladı kanamam ama ben hiç altan muane olmadım. Yerleşme kanamasidir dediler. 15 haftama kadar sürdü şuan kanamam yok gbi baya azaldı . Doktorum bu tarz kanamalardan korkma ne zman iki büklüm olursun kanaman bacağından aşağa akar o zman kork dedi. Şuan bi problem yok çok şükür suyu gelişmi 2 testimiz yerinde. Allahim saglikla kucağımiza almamiza nasip eder. Korkma benim ilk gebeliğim ilk kanamam geldi çok korkmuştum ama sonradan stres yapmadan gidaşata göre doktorumu arayim sordum yada kontrole gittim.