beyzzaad valla sona yaklastıkca Bı korku gelmıyo degil 🙈
beyzzaad 36+2 yim hiç sancım olmuyor 🙄🤷♀️
Angell9453 bende de durumlar aynı 🤭
Ozlmece22122 şu an kaç haftalıksınız peki
beyzzaad 3. Günüm hastanede canım 35 +2 haftalığım
Ozlmece22122 allah yardımcın olsun umarım vaktini bekler bebişin