beyzzaad kızlar dün doktor kontrolüm vardı 36+0 ım. hafif sancıların başlaması gerek dedi ama bende sancı felan yok. erken değil mi daha sizce de yoksa başlaması mı gerekli 🤔
Arinna beyzzaad Gerekli değil bence. 40 a kadar hiç sancısı olmayanlar var. Batma hissi olur daha çok o haftalarda
Ezgiozkan beyzzaad canım ben de 36+0 ım dün kontrol vardı düzenli sancım çıktı 20 lerde. Doktor yat bu hafta bol bol haftaya sezaryen için gün kararı veririz dedi. Haftaya kadar bir şey olursa hemen beni ara dedi incelme de başlamış rahimde dedi ama biraz erken başlamış gibi konuştu sanki benimle.
HafsaRumeysa beyzzaad benim ilk hamileligimde 40 hafta arti 10.gun gecti hala sanci yoktu ikinci hamileligimi yasiyorum doguma az kaldi 35+3de nstye girdim.persembe gunude kontrolum var 37+2 olacak o zamn bakalim cikarmi.cikmazmi.bilmiyrm ama sezeryan benmki bide herkeste ayni sanci olacak diye bsy yok doktorda acayipmis yani 😊🤦♀️
Nuran123- Merhaba BNde 36+3 oldum bazen çok sancım oluyor Doğum sancısı gibi ama arada hafifliyor ilk hamileliğimde olmazdı hiç bunda oluyor Malesef her hamilelik bir değil herkesin ki farklı olabiliyor bi önemi Yok bence sancıların olmaması
beyzzaad Nuran123- bende korktum doktor öyle deyince. yani erken olması onun işine gelir daha kolay doğum yaptırır bebek minik olunca belki de bu yüzden böyle söylüyo
Elifhusnam Nuran123- 35 +5 oldum ilk gebeliğim de oluyordu bunda yok kasilmalarim cok oluyir yarin nst girecem
beyzzaad Ezgiozkan ayy çok erken değil mi benim sancım olmamasına rağmen ya bir anda doğurursam diye korkuyorum
KubraSS- Ezgiozkan canım benim 40 lardaydi ama hala ayaktayim 5 ile 7 dk bir gelen 30 sn süren sancilardi bana bişey demedi 😁
Ezgiozkan beyzzaad benim zaten erken doğum riskim vardı o yüzden bu zamana kadar geldik diye seviniyorum erken diye düşünemiyorum pek kendimi daha kötüye hazırladığım için 🤗 ama doktor yine de erkenmiş gibi konuştu işte yat dedi bşr hafta daha dursa iyi olur dedi bakalım beklemedeyiz
Ezgiozkan KubraSS- benim erken doğum riskim vardı zaten risk olduğu için sanırım doktorum böyle konuştu
beyzzaad Seymaa_ benim 2 hafta önce kanala girmiş dedi doktor ama son gün bile ters dönebiliyormuş bebek sıkma kendini
beyzzaad HafsaRumeysa evet ya yani bel ağrısı çatı ağrısı felan var ama sancı yok bende mi anormallik dedim 😂 çömelip duruyorum bende yürüyüş yapıyorum az az çokta geç kalmasın yani 😂
HafsaRumeysa beyzzaad 😁 hayrli saglikli gelsin insaAllah cnm bendede bu aksam ustu kasıklarima cok sanci girdi bi an korktum evde kizimla yalnizim tlfdan aramayi falan ogrettim kendisine biliyo ama insan yinede korkuyo surekli baski oluyo ilk hamileligimde hicbir agri sanci yasamadim simdi acayibime.gidiyo 🤣 37 hafta olduk persembe gunu kontrolumz var bizimde
Ezgiozkan KubraSS- sıcaktan ben de zor yatıyorum ama 1 hafta daha dursun diye zorluyorum kendimi valla canım
1anneadayi_ beyzzaad 40. Haftadayım haala gelen giden bişey yok doktorumda sancın olmalı falan demedi sennki çok erken neden öyle dedi acaba bilemiyorum🤷🏼♀️
beyzzaad 1anneadayi_ bence de erkenn kendimi hazır hissetmiyorum vakit var daha diye. sizin doktorunuz da tam tersi sanırım 40. haftada söylemesi gerek 😁