Arkadaşlar günaydın 18 haftalık hamileyim bebeğinin hareketlerini iyiden iyiye hissetmeye başladım fakat dünden beri bikac kez göbeğimin çeşitli yerlerinde sertleşme oldu 3 4 cm lik alanlarda sanki bebiş ayağını poposunu dayamış gibi. Bunu hissetmek için erken mi ? Internette baktım yalancı kasılma vs diyorlar tedirgin oldum başına gelen varmı