Kızlar merhaba, Ayrıntılı ultrason için randevu aldım. Nakit 650 ₺ ödemesi olduğunu söylediler. Sizce çok gerekli mi ? Yaptırmasam pişman olur muyum 😏 Kızımın sağlığı gayet iyi ikili tarama testi de güzel çıktı. Benim hamileliğimde rahat geçiyor. Çok kararsızım. Yaptıran arkadaşlar ne önerir ?