Eta21 Merhaba anneler :) sizler bebeğinize 0-3 , 3-6 ay ürün ne kadar aldınız yani kaçar adet zıbın alt üst aldınız ? 0-3 ay çok almalı mıyım kaç adet almalıyım? Bir de oyun halısı almalı mıyım sizceb
Meriwa Eta21 canm Ağustos da doğumum 3 tane yeni doğan hast çıkışı aldım gerisini 0-3 aldım yaz olduğu için gündüz çıtçıtlı badilerden aldım 20 tane falan gece giydirmek içinde ince uzun kollulardan aldım 15 tanede corap aldım 3-6 için daha bişeyler almadım zamanı var hersey elimizin altında diye bide görerek hareket edicem ben açıkcası
drn5410 Eta21 benimde 4 tane hastane çıkışım var 2 tane almıştım 2 tane hediye geldi 8 tane falan 0-3 ay zıbınınim var temmuz sonu doğumum duruma göre alacağım inşallah doktor bebek uzun falan diyor o yüzden çok bir şey almadım gelsin zaten tüm mağazalar açık 5 dk gidip almaya bakar ihtiyaca göre alırız inşallah 😍 3 6 ay da birkaç kıyafeti var çok bir şeyi yok kızımın
Sibelgokhan Eta21 0 3 cok almalısın ama bebegin kil9lu bi bebekse 3 6 da rahatlıkla olur. Ben almadığına pişman oldum ,oğlum zayif dogdu,dogduktan sonra tekrardan alisverris yapmistmm.oglum şuanda 1.50.aylık 0 3 olmuyor artık.3 6 ay giyiyoruz
Eta21 drn5410 ben hiç hastane çıkışı almadım ben normal beyaz zıbınalrdan aldım bayağı birde tuluum seviyorum tulum aldım ya da tek alt altım 3 tane ama ksfam karman çorman 0-3 ay çık akma diyorlar bebek hemen büyüyor diyorlar daha çok 3-6 ay mı alsam bilmiyom
drn5410 Eta21 doğacağı aya da bağlı canım hangi ayda doğacak nasipse.. Duruma göre alırsın ya 0 3 ayda gerekli şimdi çocuk kusar eder sürekli yıkanır da değişmek gerekir ama çabuk büyüyor diyorlar o yüzden stok yapmaya gerek yok 😅 duruma göre alırız artık
Eta21 drn5410 kasım 11 de doğum inşallah doktor öyle söyledi. Sağlıkla gelsin de inşallah bebişlerimiz. İnan böyle yetişemeyecem hiçbir şey alamayacam hiçbir şey istediğim gibi olmayacak diye çok korkuyorum hemen herşeyini alıp bitirmek istiyorum çok ağırlaşmadan
drn5410 Eta21 içine sindire sindire al 🤭 ben hiç acele etmedim 36da çantamı hazırladım resmen 🤣 ama senin Kasım ayı uzun kollu takımlar giyer baya soğukta 3 6 ayda bahara geliyoe ona göre ayarlarsın inşallah ama korkma yetişrisin bir mağazaya girip almaya bakıyor her şey 🤭 e bebekte envai çeşit ürün var ben hastane çıkışı almasa idim beğendiğim başka şeyler de oldu sonradan almadım ama 🤭 pekte acele etme yani 😅
Eta21 drn5410 ayy ben telefon başında yedi yirmi dört bebek elbiseleri bakıyorum erkek bir de zor buluyorum birşeyler e kimse beni mağazaya götürmüyor korona sebebi ile ha sonra ha sonra diyorlar bu gidişle hiç gidemicem🤣🤣