İyi değiliz biz teyzeler, dün uyandım tv izliyorum bi sıcaklık hissettim lavabo da baktım kan gelmiş hemen devlet hastanesine gittik nst te kasılma çıktı küvez yok üniversite hastanelesine sevk ediyoruz dedi dün geldik kasılma devam ediyordu yatışım yapıldı , sürekli serum yiyorum iki kere ciğer geliştirici iğne oldum az önce ki nst de hiç sancı çıkmadı , şuan yatıyoruz daha dua istiyorum sizden 💙 oğluş şimdiden yaramaz kurban olduğum, eşimi gördüm mü gözyaşlarımı tutamıyorum 😔