Kızlar 2 hafta önce idrar yolu enfeksiyonum vardı doktor 7 adet fitil ve krem verdi fitilin tanesini kullandım 2 tanesini kaybettim sanırım bulamıyorum kreme hala devam ediyorum ama hala benden peynir kesigi gibi akıntı geliyor vede sari akinti geçende pedime idrarimizi yaptığımız yerden çok çok açık pembe leke gelmişti eşime hastaneye gidelim enfeksiyon dahada ilerlemiş olabilir diyorum daha yeni gittik önemsizdir falan diyor biraz daha bekle diyor sizce beklemelimiyim 23+3 uz bu arada