Minik2829 Beyza9197 ben doktora bekleyip 6.ci haftamda gitmistim.kese gozukmustu.acele etmeyin derim bi saglik probleminiz yoksa
ikizannesi2985 Beyza9197 benim doktorum 4-5 haftalıkken kese görünür demişti. Benimkin5 haftalıkken gözüktü
Beyza9197 Minik2829 kansızlık denir eksikligi dedi saglık ocagı daki doktor ilac yazdırmam gerekiyormuş
Hcrsrknilay14 1300 du benim beta hcg görmüştük keseyi yolk sacini daha bebeği görmemiştik 7 haftalikken gördük bebeğimi de
Beyza9197 ikizannesi2985 herkeste farklı oluyor o zaman kimi gözükğr diyo kimi gözükmez kese görünür bence