nil_sugra Nihayet gözü açılmış birini gördüm burada,inanın bana insanların bu at gözlüğü takmış halleri,koşulsuz kabul edinişleri,sorgusuz halleri,kısaca cahillikleri beni yoruyor.Hiçbir şekilde kabullenmek istemiyorlar.Diyorum ki alın prospektüs okuyun,girin googla ve o vücudunuza,evladınıza zerk edilen kimyasalları araştırın bakalım karşınıza neler çıkıyor.Üşeniyorsanız eğer artık size bunları tek tek anlatan,gözünüzün içine sokan insanlar,proflar,nice doktorlar var ama asla anlamak istemiyorlar.Çünkü bilmemek,cahillik sonsuz mutluluk demişler.Çok doğru.
Size inanın çok üzüldüm,başınız sağ olsun.Rabbim hayırlısı ile tekrarını nasip etsin.