MYstryy senin durumunun bire bir aynısını yaşadım doktorum çok büyük bir kanama alanı düşebilir hazırlıklı olun gibi şeyler söyledi ilaç bile yazmadı. O ara memlekete gittim ramazan bayramı için sabah uyandığımda adet gibi kıpkırmızı kanama gördüm iç çamaşırım da memlekette hemen bir devlet hastanesine gittik orda ultrasonda baktı kesesi iyi kalp atışı da var ama içeride çok kanama var dedi bende yine ara ara kanama oluyordu azar azar, progestan yazdı fitil olarak kullandım neyse 10 gün sonra eve döndüğümde hemen kendi doktoruma gittim, odasına girince düşük oldumu diye sordu düşün yani 😂 ultrasonda baktı kanama falan kalmamıştı büyümüş gelişimi de iyiydi sonrasında hiçbir problem yaşamadım içini ferah tut Allah hayırla kucağına almayı nasip etsin inşallah ❣️