Kiymetlibebek kizlar gelişim geriligi olanlar nasil bir yol izlediniz bebislerinizi erkenmi dogurdunuz bnm doktotum 38. ci haftada suni sanci ile dogurmami istiyor
KaktusSeverAnne1 Kiymetlibebek bizimde aynı şekil 2 hafta gelişim geriliği var fakat çok şükür herşeyi iyi hiç bir sorun yok ama geri olduğu için doktorumuz 38. Haftada suni sancı ile doğum dedi 37. Haftamdayim dün kontrole gittiğimizde cuma günü tekrar gel doğumu planlayalım dedi bakalım inşallah hayırlısı ile cumadan sonra doğum planlanmış olacak 🌼
Muberraonur Kiymetlibebek benimde başından beri 2 hafta gerilik var gerilik bi sorun teşkil etmez değil mi bebeğe farkı hiç kapatamadık belliki böyle gidicek 😕
Ftrhn Kiymetlibebek tam benim için açılmış bir post olmuş 36.haftadayız bizim de karın çevresi 2 hafta geride Ama kan akışı vs her şey normal. Doktorum 37.haftay görelim sonra görüşelim bidaha dedi. Suni sancı verebilirim dedi 40.haftayı beklemeyi uygun görmüyor kilo alımı yavaş diye.. suni Sancıdan çok korkuyorum kendi sancım gelse diye dua ediyorum. Belki de sezeryan olacak
Deletedmom411 Kiymetlibebek 37+5 de doğurdum ben suni sancı ile 2090 g doğdu kızım ve küveze kalmadı çok şükür 🙏
Kiymetlibebek KaktusSeverAnne1 hayirlisi olsun canim hakkikizda bizimde.öyle olcak risk almk istekiyor.doktorlar
Kiymetlibebek Muberraonur canim.benim ilk geride degildi 30 dan sonra geride kalmaya basladi doktorun takipteyse ztn emin ellerdesin
AnneCeren Muberraonur 2 hafta geç döllenmemiz var ve 32. Haftada gelişimin geri kaldığını öğrendik 2 hafta kadar . Hala devam ediyor ama kan akımı suyu falan iyi alacağım erkenden demedi 37+4 teyiz şuan
Vijdan Benimde var gerilik ama bebeğin genel sağlığı plesanta bebeğe giden kan akışı çok iyi ve sağlıklı oyuzden bekliyoruz erken alalim falan demedi 39+2 17 temmuzda sezeryanim var kaldı 9 gün
Ftrhn Vijdan benim de aynı durum artık nasip ya isteğe bağlı sezeryan, suni sancı veya kendinden sancım gelirse de normal olacak.. belirsizlik çok kötü bir şey ya 😢 suni sancından korkuyorum, siz neden sezeryan olacaksınız ?
AnneCeren Ftrhn nasıl kilo alımı benim bebeğim bu hafta sadece 110 gr almış . Bizdede gelişim geri ama erken alacam falan demedi . Acaba dedim devlet doktorları pek ilgilenmiyor mu
Sinemneset Ftrhn benim de aynı göbeği geri dedi kafası ileri boyu uzun dedi hiç bir sorun yok ama 37 de görüşelim başlatabilirim Doğumu dedi ama buna gelişim geriliği diyemeyiz dedi minyon deriz çünkü hiç bir sorun yok dedi
Vijdan Ftrhn benim 3. Doğum cnm 2. Sezeryandi üstüne 2 ameliyat daha oldu karindan bu 4. Operasyonum oyuzden mecburi bebek kanala girmiş pozisyonu çok iyi küçük de dr da keşke normal olsaymış dedi hatta eşime diyorum normal olsa çok rahat çıkartırdım bisi olsa suyum gelse evde fırt diye fırlarsam cikartsam 😂😂
Deleted5544 boyu 5 hafta, diğer ölçüleri 2,5 hafta geriydi ama normal doğumu bekledik gelmeyince 40+0da sezeryan oldum
pelinsss Deleted5544 maşallah gerilik haftasına göre çok iyi doğmuş maşallah 🥰 doktorlar korkutuyor genelde benim 1 hafta bacak boyunda gerilik var, 46-47 cm doğar diyor 🙄
Ftrhn Deletedmom411 suni çok mu zor oluyor ya ön yargım var canım 😌 epidural isterim muhtemelen. Benim de suni ile olacak gibi
Caglaaa14 Ben de suan 36 haftadayımkarin cevresi geri kaldığı icin 37 de tekrar bakıp ona göre erken alabiliriz dedi 🤦🏼♀️
Ftrhn Caglaaa14 aynı haftadayım aynı durumdayım 37.haftyı göreyim ona göre plan yapalım dedi suni olabilirim 🙈
Deletedmom411 Kiymetlibebek suni sancı ile kısa sürede doğum yaptım canım hiç sancım yoktu. Bebeğim zaten küçüktü sadece 1 2 dikiş atıldı çıkarken tırnağıyla yırtmış, kesi yapılmamıştı. Normal sancı ile suni sancı arasında çok fazla fark yok suni sancı ile kısa süre de sonuca ulaşıyorsun hatta 😊😊
Bus0672 Kiymetlibebek gerilik ilk kaç hafta çıktı benimde 31 1 hafta gerilik çıktı ama plesenta sıkıntı var dr öngörüyordu yavaş kilo alabilir demişti. Sonradan arayı açtımı gerilik
Ftrhn Deletedmom411 suni olacak benim de erken alınması gerekirse hep ön yargım vardı çok can yakıyor diye hatta epidural bile isterim diye düşünmeye başladım hayırlısı olsun
Bus0672 Kiymetlibebek benimde öyle 30 kadar normaldi 31 hastalandim acile gittim ordan kendi dr gittim bi hafta geri çıktı önemli bi gerilik değil dedi dr ama bu sefer beni korku sardı arayı açarsa diye şeker var bide kilo aldıracak şeyleri öyle yiyemiyorumda