suudamlasi ya bende iki gözle bekliyorum 27 haziranda yine böyle koyuluk gördün değerlendirdim dün adet olmadım diye devam edeyim teste dedim adet olunca bırakırım dedim ama umyutlu değildim böyle silik cıkar düşüncesi vardı 10 dakika sonra bi baktım kopkoyu 🙈 adet belirtisi yaşamıyorum normalde adetten bir gün önce sancı ve bel ağrısı yaşarım şuan yok kendimi 🌸 umutlandırmakta istemiyorum pek belki tekrar yumurtlamada olur hakkımda hayırlısı inşallah vardır 🤰🏼 🙈