3MelekAnnesiiii rabis75 normal canim ben 24-26 haftalik arasinda hissetmeye basladim ve ikinci hamileligim. Merak etme biraz daha zaman gecsin sonra zaten ujnutturmuyo kendini. Resmen geceleri yatamiorum kizimin hareketli olmasindan dolayi canimi bile acitio bazen🤣🤣
Sera34 rabis75 bende 23+2 yim dün gece saat 2 de uykuda hissettim hem elleriyle hemde ayaklarıyla vuruyordu kısa sürdü ama 😂🙏🙈 bende dıyordum ne zaman hissedıcem
UrasEgeninannesi rabis75 tekmeler daha sonrasında geliyor genelde. Daha büyüdükçe kilo aldıkça ufak dokunuşlar yerini tekmeye bırakıyor endişelenmeyin. Hafif hafif dokunmalarını belki hissedersiniz ama anlamayacaksınız. Bende anlayamamıştım ilk 😅 bişey kayıp durur karnınızda his olarak. 😊
Mdelaaal Tekme falan hissetme kimine göre 22 ve 23 haftalarda hissedilirken kiminizde sadece hereket eder zaten 26. Haftadan sonra iyice hissediceksin benimki 28 de düzene girdi ve sonra tekmeleri hissettim telaş yapma canım🥰
Meryempalabyk 20+3 olduk hissetim ilk defa :)) hergün hissetmemi beklmyrm tabiki ama artık yavas yavas hissdersin dedi doktor
Miniginannesiiii1111 rabis75 hissetmeniz lazım aslında doktorunuz ne diyor bu duruma ? O sağlıklı sorun yok diyorsa takmayın kafanıza benim doktorum 22. Haftada sordu hissediyormusun diye
JaneAusten rabis75 24. Haftaya kadar hissedilmemesi normal deniliyor. Belki hissettiniz ama anlamlandıramadınız.
Neslihankk rabis75 ilk gebeliginse normal kuzum bende ilk hamileligimde 24. Haftada zar zor hissetmiştim 🤭 2. Hamileliğim tam 17 haftalıkken 2 gun once hissettim 4 seneden sonra bu kipirtilari hissetmek paha biçilmez 🥰 acele etme hele bi gücünü göstersin geceleri hic uyutmiycak 💕
Minikfilinannesi İnternette okuduğuma göre 22. haftalarda hissedenler de oluyormuş. 23+1 günlük bebeğim. Bazı günler hareketleri çok net ama bazı günler hiç hissedemiyorum. Bu düzensizlik normal midir bilmiyorum. Endişeleniyorum hissetmediğim zamanlarda.😞