Nazlibicicek Nişan herkeste gelmiyor diye biliyorum. Kiminin sancısı başlıyor kiminin suyu patlıyor. Kişiden kişiye farklılık gösteriyor. 03042017
Betul3425 03042017 bendese hiç bi belirti olmamıştı. Sancım olmuştu direk hastaneye giderkende kanamam başlamıştı 😞
Gulsen55 Canim rabbim onunda dogum gununu ve saatini yazdi.. belki aksam belki yarin belki haftaya bilemezsin.. hayirlisi olsun hakkinizda insallah