Ve bende doğurdum son zamanlar burda yazılan hikayeleri okuyordum ki 39+3de gelen oğlum son zamanlara doğru korkuyordum doğumdan cok korkardım ve ansızın 3 temmuzda sancım başladı saat 3 de 4e kadar bekledim nişan gibi bir akıntı geliyordu top givi aynı sancım coktu ama 4 gibi haataneye yatırıldım sancılarım cok şidetleniyordu nts ye bağlandım doktor geliyor bakıyor düzenli kasılma 2güne anca doğurur dediler annemlere ben dedim 2gün sancımı cekcem yandım neyseki öyle olmadı suyumu patlattılar ondan sonra daha cok artı ağrı orda doğum yapanların sesi geliyodu bebekled ağlıyodu bizim minoşta cıkmak istiyodu geliiyyooo diye bağırıyodum doktor geldi işte ıkın büyük tuvaletini yapar gibi neyse fazla uzatmayım orasını zordu ama cok güzel duygu o doğunca tüm ağrıların gidiyo hic bişiyin kalmıyor sadece şuanda dikiş ağrıları var o kadr Allah herkese kolay doğum yapmayı nesip etsin