Arkadaşlar ankarada özel bir doktora gidiyordum muayeneye. Doğumda onda olur diye planlamıştık. Su an 23 haftalık hamileyim. Sol yumurtaligimda kıstım var. En sonki muayenemizde doğum hangi hastanede olacak ücreti ne vs diye konuştuk. Memorialde doğum yaptırdığını sezaryen 9000 kistim içinde ayrıca ücret alacaklarını ortalama 12- 13000 tl ye geleceğini söyleyince şok geçirdik. Su an acil doktor arayisindayim. Mümkünse ankarada devlet hastanesi ve önerebileceğiniz doktorları istiyorum çok moralim bozuk ilk baştan keşke gelmeseydik. Doktorum Nuray Bozkurt gerçi muayene ücreti 450 tl doğum öyle olması normal ama bilemedik bu söylediği rakamda mümkün değil yapamayız lütfen yardımcı olun önerilere açığım :(((