Selam kizlar biraz uzun olucak simdiden hakkinizi helal edin 😊 ben biraz yorucu bi hamilellik gecirdim 12 haftalikken kanamalarim oldugu icin temizlik yapmak uzun yurumek kendimi yormak tamamen yasaklandi 20 hafataya kadar ara ara oldu bebegin esi rahim agzina dayandigi icin disari kan atiyo demisti doktorum ben 30. Haftadan sonra agrilarim artti kilolu bi hamileydim 95 le hamile kaldim 112 ile dogumum oldu 35. Haftada odasini falan tamamladim ama bavulu yapamadim cunku yorulmam yasak oldugu icin 20 yasindaki bekar gorumcemi bekledim geldi ve tam 36 haftaliktim o geldi bebek kiyafetleri utulenip yerlesti bavul hazirlandi normal kontrolum vardi 36+3 gunlukken gittim ama benim camasirim hep islaniyodu termi suyu cozemiyodum doktorum turnusol testi yapti ve suyum olabilicegini bi kac tahlil istedigi soledi ve eve git telden konusuruz sonucu dedi eve geldim sonuclarda enfeksiyon cikti bol su ic dedi bende tamam dedim 1 saat sonra aradi tekrar ve icim rahat degil hastaneye gel gece nobette ben yokum hastamede kontrol ol ve yatisin yapilsin dedi ve gittim bi doktor vardi direk yatis bebegin suyunda azalma var dedi hemen yatis yapildi beni dogumhaneye aldilar 1 saat sonra sancilarim basladi aksam 22.30 da girdim dogumhaneye sancilarim artmaya basladi ve sabah 06.00 da 2 santim acikligim olmustu sonra bana suni sanci taktilar ama azar azar verdiler cok etkisi olmuyo benim gebelik sekerim vardi insülinim bi damla su ve yiyecek almadan sanci cekince bebegin hareketlerinde azalma olunca sekerli su verdiler damardan acikligim 4 cm oldu plates topunda hoplatmalarmi dersiniz yere comelip ikinmalarmi bir surude yuruyus yaptim biseyde yemeyince gucum tamamen gitti suni sanciyi artirdilar ben kafayi yiycek durumda sanci cektirdiler aciklik 10 cm oldu dogum masasina yattim ama sancidan ölüyorum bi kadin karnima hopladi yukardan bastiriyo digerleri ayaklarimi tutuyo ama ben kendimden gectim bayilicam artik sancidan ben kotuyum dedikce dogur bebegi bak bi ikin cikicak falan dedi ama ben deliriyorum sancidan gucum kalmadiki 18 saat dogum sancisi cektim seker hastasiyim bide sancinin siddeti artiyo hayir yapamiyorum dedikce yapacaksin bu kadar dayandin ikin diyolar yokben yapamiyom dedikce bir suru laf saydilar bana ve tehdit ettiler ya ikin ya sezeryan dediler hemen sezeryana alin duramiyom dedim o arada sondami takarken doktorum.bi doguramadin ya diyip durdu beni yurutuyolar bebegin kafasi dayammis benim halim yok neyse sezeryan odasina girdik ordada bi yapamadin bak kesilicen doguramadin diye laf saydi ve oglumu sezeryanla kucagima aldim doktor ilk odaya gelince yanima bi yapamadin doguramadin dedi bende dedimki bende normal istiyodum olmadi yapamadim gucum kalmamisti dedim oglum yanimda bi hayirli olsun diyin lutfen ya dedim ve suan oglum yanimda misler gibi uyuyo biz 2 gun oldu dogum yapali yani sezeryan zor ama riske atmamak en iyisi sezeryanla dogum yaptigimi duyan amaaaa diyo sanki seseryanla dogunca anne olunmuyo gibi hakkinizi helal edin sormak istediginiz bisey varsa cevaplayabilirim rabbim evlatlarinizi sag saglim kucaginiza almayi nasip etsin ins😍❤💕