BusraSY merhaba. Ya aslında doktorunuza danışarak doktorunuz ne diyorsa onu yaptırın düşüncesi içindeydim. Kafamıza göre iş yapmamamız gerektiğini düşünmekteydim. Ancak 😔 yaklaşık 2 haftadır Zeynep kamil hastanesi yüksek riskli gebelik bölümünde yatışım yapıldı. Burda şekerden o kadar çok yatan var ki ve hepsi de yüklemeden sonra olduğu görüşündeler ve aşırı pişmanlar. Bilmiyorum işin bir ilmi var bir de böyle bir gözlemim oldu burada. Nedense yazmak istedim. 3 haftadır yatan var burda şeker kontrol edilemiyor akabinde amniyon sıvısında sıkıntı yaşanıyor erken Doğum riski taşıyorlar. Benim bir hafta açlık tokluk bakıldı ve doktorum gerek görmedi bu yüzden yaptırmadım. Ya da belki doktor da benim zAten su seviyem çok az olduğu için yaptırmamı istemedi risk alamadı bilemiyorum 🤔