Kızlar 38+5 teyiz. Şu an tam üstte iç bacaklarımda, vajinaya doğru olan bölgede (uyluk deniyor sanırım buraya) ara ara bıçak saplanır gibi şiddetli ağrı giriyor. Bi 10 saniye hareketsiz kalıyorum sonra geçiyor. Ve bebek aşırı hareketli şu an. rahim kısmında da aşırı hareket ve baskı hissediyorum. Azcık bel ağrısı da var. Bebek çok çok serteşip toplanıyor bir yerde. Sanki yavrum çıkmak istercesine vajinayı yanlara doğru ittiriyor gibi hissediyorum. Çok enteresan 🤦🏼♀️ korktum açıkçası.
Yalancı sancı böyle mi oluyor? Doğum sancısı olamaz bu drmi😂 çok tecrübesizim. Nolur bilenler yazsın. Ne ağrısı bu?