Semraaaaa ben 4moms kullandım ve aşırı memnun kaldım. Nunanın park beşiğini kullanıyorum annemde çok kaliteli gerçekten. Ama anakucağında zaten hareketlenince durmuyo atıyo kendini 7 ay max. Kullanılıyo. Tabi bazı bebekler çok sakin olabilir daha uzun kullanılır bilemiyorum