Mavi34 be im be eğitimde 8. Haftada hiç kalp atışı alamamıştır, kürtaj oldum. Nedeni araştırmanın patoloji sonucu temiz çıkmıştı. Sonrasinda düşük kanaması harici adet görmeden sonraki ay yeniden hamile kaldım, suan 25.haftadayim. insallah sağlıcakla doğar bebisim.
Sizde üzmeyin kendinizi bu tür sendromlu genelde tek bebek için geçerli oluyor. Yeni be ediniz sağlıkla doğar insallah.