HnY 2 gun once spinal sezeryan oldum. Şuan evdeyim bebek ve ben şükür iyiyiz ama vajinam şiş. Ödemli. Ve de morarmis. Bu durumu yaşayan varmi? Ve nasil gecti
Ern HnY merhaba canım bende doğum yapalı 6 gün oldu benimkide morardı doktor normal olduğunu söyledi herhangi birşey olmadı Ama benim ağrılarım var dikişlerim çok ağrıyor sancı yapıyor yürümekte zorluk çekiyorum hala sşzde öyle misiniz
HnY Deletedmom414 mesaj attım. Aslinda şişlik olduğunu duymuştum ama morluk beni korkuttu açıkçası fotosunu yolladim doktora daha cevap bekliyorum. Oof ooof
Deletedmom281 Ern 🍂Bol bol yürüyüş ve haraketle geçer yoksa ağrıyor deyip yatarsan daha uzun süre çekersin bu ağrıyı
Pamukeller Benim Doğum yapalı 50 gün oldu hala ağırlarım var karnımın içi acıyo ve herkes bunun yıllar alabileceğinin söylüyo🙁