Deletedmom414 ben özcan bey mağduruyum. Nefret ettim o adamdan. 25.haftada salak salak bir konuşma yaptı bana. Bebeğin kafası küçük, yamuk kafalı olacak, suyun az ama buradan bakınca normal, buradan bakıncada normal. Sakın başka bir yere gitme erken doğum diye korkuturlar seni ben böyle çok vaka gördüm hepsi iyi şimdi dedi. Sorun nedir diye defalarca sormama rağmen aynı şeyi söyledi sakın başka yere gitme dedi. Ertesi gün Nisa hastanesi asiye hanıma gittim ve kadın bana sen riskli gebesin ve özel hastaneler sana yetersiz dedi beni çapaya gönderdi. Gerçekten de öyleymiş. Ağır gebelik zehirlenmesi yaşadım özcan beye mesaj attım dayanamıyorum sıkıntılarım bunlar dedim bana voltaren sür geçer dedi 😵 hocam gebelikte zararlı değilmi dedim sür dedi 😡😡😡 sonuç olarak hayatımı kaybetmek üzereyken yoğun bakıma kaldırıldım ve 28 haftalık erken doğum yaptım. Allah o adamı bildiği gibi yapsın. Ben uyanık davrandım ama benim gibi olmayan kim bilir kaç bebeğin kanına girdi