irem2704 32 de aldı beni bida 35 te gel dedi.. karnına bişey takıp bağlıyolar yatıyosun 15 dk.. eğer bebek uyuyorsa daha uzun sürebilirmiş neyseki benimki çok hareketli ama yanımda 33 haftalık bi hamile vardı onunki uyuyordu uyandırmaya çalıştılar karnını dürterek fln.. çikolata yiyip gitmekte fayda var.🥰