Mkblgrlyn Sanslikedi17 eşimde 100 mg bile olsa dozu farkli diyor az geldigi icin karsilamayabilir diyor. Ecz deki kiside riske atamam demis 200 mg yerine icilebilir falan dememis. Acile gtmis sormus esim sabah icerse sıkıntı olmaz demis ama icim rahtsz
Sanslikedi17 Mkblgrlyn bu ilcı bana bi önceki düşüğümde iki tane 100 lük verdi doktorum sabah akşam 12saat arayla alıyordum neden versinler ki o zaman ve senin durumunda ciddi bir şeyde yok hiç içmemekten iyidir tabi yine sen bilirsin ben içerdim.
minikcasper Sanslikedi17 bende bu yüzden erken gittim kontrole. Zaten kullanıyodum kahverengi geliyodu ilk 10 gün 2 tane sonra teke düşmüştüm bu pazar kan gelince kırmızı doktora gittim baktı herşey yolunda bana 3 e çıkar hapı dedi. Kanama olursa 3 kahverengi sürekli gelirse 2 normale dönmeye başlamışsa 1 artık gelmezse kullanma dedi canım daha bugün gittim.
Meryem1316 Ben 200 mg kullanıyorum vajinal ama sersem gibi yapıyor . Ağızdan ve vajinal alındığında etkileri farklı olmuyor herhalde . Kese küçük diye vermişti doktorum . Ve günde 3 defa yapıyorum
Mkblgrlyn Sanslikedi17 valla ictim bir tane 100 luk. Gittigim hastanede calisan hemsire arkadasima durumu anlattim 48 saat icmemis oluyosn dedi ictiginden daha az doz oldugu icin bi zarari olmaz az da olsa dozunu almis olucaksin dedi ictim. Hayirlisi bakalım.
tugce67-67 Sanslikedi17 canım ağızdan alınca baş dönmesi ve sersemlik yapıyor,dokunmuyorsa ağızdan dokunursa fitil olarak kullan demişti benim doktor
bebegim_28 Mkblgrlyn çok oldu iğne ve hapları değil de onu çok unutuyorum düşük riskim yok şuan ama 2 düşük olunca sadece tedbir amaçlı kullanıyorum