Hanımlar merhaba, mart sonunda kürtaj oldum boş gebelikten 35 gün sonra adet görmüştüm, sonraki aylarda normalde değişmeyen tarihim değişti yeni oldugu için normal karşıladım. Ancak artık. 4.Kere adet göreceğim 27 günü geçmeyen regl 32 gün oldu yok. Bütün belirtilerim de kürtajla kayboldu, gögüs ağrısı vs kalmadı. Bunu yaşayıp doktora giden oldu mu veya sizce normal midir? Doktora danışacagım ama gece gece aklımı kurcalayınca size de sormak istedim