Yeni13 Benim de o şekilde başlamıştı canım. 6.haftada bulantı şeklinde başladı asla kusamıyordum ama sürekli bulanıyordum. Kussam rahatlarım aslında diyordum. Bir kaç hafta sonra kusmaya başladım her gün defalarca kustum ama kusunca rahatlama diye bir şey yok hamilelikte 😩 ne yaptıysam çare olmadı. Zamanı gelince kendiliğinden geçti. Bana ilaçta fayda etmedi. 17. Hafta gibi rahatladım. Senin rahatlaman daha çabuk olur inşallah canım. Ama bu durumu kabullenip sabır göstermen gerekiyor. Zamanı gelince geçecek inşallah.