Merhaba aranızda yeniyim
3doğumum olacak sezaryen doğum maalesef gebelik şekeri var ve hastaneler kabul etmiyor üç kez hastane ve 4doktor gezdim 35+3girdik bu saatten sonra başka randevu da bulamıyorum erken zamana bebeğim 3kiloyu geçti kasılmalarım adet sancısı gibi sancılarım da var artık suyum fazla ve azar azar geliyor sadece çamaşırımı ve ped ıslatacak kadar tabi hastaneye gitsem sezaryen e alırlar mı benim gibi olan varmı bu durumda doğum yapıp Bebeği kuvez e girmeyen Çok korkuyorum bu pandemi döneminde bebeğimi hastanelerde bırakmaktan 36dolsun diye beklesem mi yoksa gitsemmi üniversite hastanesi ne hiç birşey düşünemez oldum artık ebe diyor ki sancım var diyip acil giriş yap yardım edermisiniz