Hatemyavuz Valla ben çok heycanliyim bugün kontrolüm vardı 5 gün sonra oğluma kavuscam inşallah ya siz 🙂
Misssimsek Hatemyavuz bende bugün nst de çıkan sanciyla.acil gittim doktora doguruyirum diye ama dogurmuyormusum 😂 7 günüm falan da benim kaldı sanırım.cuma ameliyat için hazırlık yapılacak pazartesi yada salı da sezeryan inşallah 💕
Hatemyavuz Ozgekozok benimde öyle her an gelebilir dedi nisanim gelmiş ama ben fark bile etmedim bugün doktor çatı muayenesinde fark etti pazar günü yatış yapılacak ama her an gelebilir dedi bakalim
Hkose_972 Hatemyavuz normalde 22 gün kaldım sezaryan olucam daha gün almadım çarşamba alıcam inşallah❤🤰🏻