Kızlar ya doktora gittim.bugün sağlık ocağında tahlil yaptrmistm bana dedi ki sarılık atlatmissn bu ne demek bebekler de olur da yetiskinde ilkkez duydum ve son adet tarihim 6 Mayıs 9+0 haftalik oluyorum Dr 7 haftalik dedi ama sekreter ordan sat 6 Mayıs dedi oda evet haftası ile uyumlu 7 haftalik dedik Allahım kaldım. Arada kaç haftaligim