Merhaba
Aylarca burda doğum hikayeleri okudum. Özellikle son günler sürekli forumdaydım. Çok şükür oğlum 39+5 de 1 temmuzda dünyaya geldi. Bende sizinle normal doğum hikayemi paylaşmak istiyorum. Gece böyle gaz ağrısı gibi bir ağrım vardı. Sürekli tuvalete gidip tuvaletimi yapmaya çalıştım. Saat başı uyandım uykudan artık saat 4 dem sonra uyuyabilecek durumda değildi süre tutmaya başladım 10 dk da bir böyle belden karna bir ağrı giriyordı ama ben hala sancj olduğuna emin değilim nolır nolmaz diye süre tuttum. 4 gün önce nişanım gelmişti doktora gittiğimde de suyumun sızmaya başladığınu söylemişti. Bu sancılarımın olduğu sabah doktor muayenemiz vardı yolda bu ağrılar devaö etti. Doktorum açıklığımın 2 cm olduğunu söyledi. Bebeğimib boynuna 2 kere kordon dolanmış o yüzden gündüz beklemeden suni sancı verelim dedi. 11 de hastaneye girdim suni sancı vermeye başladılar. 3 saat sancı çektim ama sancılar çok sıklaştı nefes alacak aralık kalmadı. Hmşirelere epidural için yalvardım ama 2 saat 2cm den 4 cm gelmez açılma dediler en sın ısrarla baktığında açılmam 5 cm olmuş hrmen anestezi uzmanını çağırdılar. Epidural bağlandı ama etki etmesini beklerken sancılar iyice arttı. Bebeğimib boynunda kordon olduğu için nstye bağlı yataktaydım o sancı çekme işini gerçekten çok zorlaştırdı. Epidural bağlandıktan 1 saat sonra açılma 8 cm ulaştı. Ayağa kaldırıp squat yapmamı sancı geldikçe de ıkınmamı istediler.6 saatin sonra bebeğim doğdu. Kordonu çoknuzun olduğu için normal doğuma bir sorun oluşturmadı. Normal doğum sancı kısmı zor olsa da gerçekten doğduğu an yaşadığınız hafiflik tarif edilemez. Sonrasında herşeyimi kendim yapabildim. Ama gerçekten sancı çekerken eşime beni sezeryana alsınlar diye yalvardm. Bunu okuyan tüm annelere rabbim sağlıkla sıhhatle bebişlerini kucaklarına almayı nasip etsin. Doğum süreciniz en kolay şekilde olsun inşallah.