Elms92 Kızlar detaylı ultrasona girdim doktor amniyon sıvısı üst sınırda dedi.Sıvının fazla olmasının riski var mıdır? Başına gelen var mı? Bu arada 23 haftalık hamileyim
Cans Elms92 Genelde şeker yğksekliğinden şüpheleyor sıvı fazlalığında . Doktorunuz daha net bilgi verir tabii .
Bgmbgm Elms92 benimde fazla şuan 36+0 haftalığım yani skinti yok her kontrol de doktor soruo yanlız şekerini olctrdun mu die
Elms92 @Cans evet canım doktor da dedi şekerini ölçtür diye. internetten baktım erken doğum filan yazıyo korktum 😟