Elizzz ml hiç takılma gerektiği yerde takviye yapılır o sütün 1 ml si dahi çok değerli 😌 Az geliyor diye düşünme hem kolostrum daha kıvamlı olduğu İlk günler zaten öyle şarıl şarıl gelmez ama bebeğe yeterli olur, bebeklerin midesi de kiraz kadar.Bende 10 ml vs sağdım poşetledim hep ilk günler 🌷