Bende 21 haziranda gittim kese gözükmedi çok küçük olabilir dedi kan testim 70’lerde cıktı 1 temmuzda gelin dedi 10 gün bekleyip gittim kese gözüktü ama baya bakındı sonra kalp atışı içinde 2 hafta bekleyin dedi bekliyorum suan ama gerçekten insan hiç görmicek hiç duymicak gibi stres yapıp heyecanlanıyor 🙊