Kizimveoglumm Yenianne22 bizde 10+6 haftalıgız düşük riskim var sürekli yatıyorum diyemem çünkü bir kızım var yemek yap mutfak temizle çamaşır katla bunları yapıyorum ama agır işler hep eşimde dip köşe temizlik kimyasallarla uğraşmamı hiç istemiyor çamaşırlarıda asıyor allaha şükür birazda olsa büyüdük bakalım doktor ne diyecek umarım geçmiştir tüm hamişler sağ salim dogursun meleklerine kavuşsun inşallah, 😇😇😍😍🕊️🕊️🥰🤲
Cerenck23 Yenianne22 bende 10+5 haftalık hamileyim bende neden hiçbirşey yok 🙈 bulantı falan olmadı iştahım daha da çok açıldı ilk hamile oldugumu öğrendiğimde 46kiloydum şu an 52 olmuşum hicbirseyden tiksinmedim aksine daha çok yiyorum 🙈🤣 sadece 1.2 kez baş dönmesi oldu başkada olmadı şükür Allah yardımcınız olsun inşallah 🤲
Polat46 Bende 10 hafta 5 günlüğüm tiksinti olmuyor bende sabah bulantım.halsizligim oluyor ikindiye doğru normalleşiyorm çok zor Allah kolaylık versin tüm hamilelere😣
Melekanne98 Kizlar bizde 10 a girecez ama bulantilarim hafif hafif azaliyor gibi fakat bel ve kasık agrilarim arada oluyor. Beni korkutuyor ama doktorum normal diyor birde bende böbrekte taș cikti ondandir deniliyor. Allah yardimcimiz olsun ne diyim
Madeleine Aynı ben!! Ben de 11im henüz için kusmadım ama evde sürekli somurtgan şirin modundayım, halsizim, mutsuzum, uykuluyum, yemek yemek istemiyorum… yemekten sonra o tabakları mutfaga taşımak bile eziyet😞 geçicek inşallahhh
gamzelim2234 Bende 10+4 üm ultrasona girmediğimde hamile olduğumu unutuyorum bulantılarım azaldı ama iştahsızlık var biraz şükür bugün ultrasonda bebişide gördük kıpır kıpırdı 🥰
Alfabeta Bende 9+5 o kadar mutsuz halsiz ve uykuluyum ki kalkıp yemek bile yemek istemiyorum. Herşey zor geliyor umarım geçici bi durumdur :(
suhedaaa Cerenck23 evet bende öğrendiğimde 46 idim şimdi 53. Ve Allah’ım daha iyi etsin inşaAllah. İsterdim ağrısız uyumayı uyanmayı eşime yemek yapmayı ama olmuyor 😣
Hayriye1410 Bende 9+4 üm. Sabahtan öğlene kadar sürekli bir mutsuzluk hali yüzüm asık. Hiçbir şey yiyememe oluyor. Düşük riskim de var kanamam devam ediyor. Progestan kullanıyorum. İnşallah kanamam durur 😔😔