Sarayhelvasi 36+2deyim kızlar öğlen bi baktım kahverengi mukuslu bi akıntı geldi??? Naapayım belimde hafif bi ağrı var gibiydi ama bilemedim. Nişandır di mi hiç böyle akıntı gelmemişti aynı hamile olacağım zaman yerleşme kanamasının renginde ama baya sümüksü
burcuali38 Sarayhelvasi gözün aydın canım İnşallah sağlıkla alırsın bebeğini kucağına 😇 bende nişan yada su gelmedi sancıyla gittim hastaneye o yüzden nişana bişey diyemicem ama burda okuduklarım kadarıyla nişandır
Nazlibicicek Sarayhelvasi evet nişan gelmiş cnm. Benimki de kan ama sümüksü ydü. 10 gün oldu geleli bnm nişanım. 38+6 yiz.
SemaCoskun Sarayhelvasi nişandir büyük ihtimalle 😊 benimde ilk nişanım gelmişti ertesi gün sabaha karşı doğumum olmuştu bugün yürüyüş yapın merdiven inin çıkın sıcak duş alın hurma yiyin açılmaniz daha kolay olur sağlıkla kucağınıza alın inşallah.
burcuali38 Sarayhelvasi inşallah canım takip et kendini haftanda iyiymiş yürüyüş yap duş al küvet varsa doldur küveti yat içine doğumu hızlandırır 😇
Sarayhelvasi SemaCoskun ay hadi inşallah benim de sağlıklı bi şekilde ilerler ya 🙏🏻 Normal Doğum yapmak istiyorum inşallah... 🙏🏻
Sarayhelvasi burcuali38 aaaay yok sorma köye geldik tam da kayınvalideleri ziyarete bi saat uzaklıktayız eve. Ben en iyisi hurma yiyeyim yürümeye çalışayım.. ya erken gibi geldi bana ama 🙈🙆🏻♀️
burcuali38 Sarayhelvasi haftan iyi canım bebeğin gelişimi kilosuda iyiyse sıkıntı olmaz hayırlı haberlerini alırız inşallah bi bakmışsın 2 gün sonra doğum hikayeni okuruz 😇
Eebbrruu Kızlar bende de dun kahverengi sümüksü bsey geldi ama nisan midir ki ben daha 32 haftaligim 😑😑
Sarayhelvasi burcuali38 aaayyy evet Bebeğin gelişimi iyi demişti doktor😍😘 haber veririm burdan... dua edin bana