35+2 benim sulu ve beyaz suyum geliyor azar azar ama normalmiş suyum fazla bide gebelik şekerim var maalesef heran doğum olabilir gerçi sezaryen olucam ama devlet hastanesi kabul etmiyor doktorsuz kaldım üniversite hastanesi nde randevu da bulamadım napıcamı şaşırdım