Ilaha98 36 haftam olucam yarin.kasik agrilarim basladi bugun.yururken bisey batiyomu ne.artik sancilarimda baslamis.boyle olan varmi ? Bu gidisle.dogurucam galiba
Aybukeb Ilaha98 benimde oluyor ama artık doğsun istiyorum Allah biliyor çok sıcak havalar iyice bunaldım 36+4 üz
Ilaha98 Cigdemveminik canim saatlarlemi sancin oluyo yoksa 5 10 dakikalik geciyo? Bende saatlerle oluyo aksamlar
Cigdemveminik Ilaha98 gümde 10-15 kez oluyor 3-4 dlm arası sürüyor zaten karnım sertleşiyor snra geçiyor
Denizkizinannesi Benimde ağrılarım oluyor 36+1 haftalık şuan ve vajinama bazen sanki iğne batıyor ve sol tarafıma yatınca kasığıma berbat bir ağrı giriyor