Valla ben ne zaman aglasa veriyorum zaten uyanmasi iki saati gecmiyor cok iyi masallah sarilik cikmisti kaninda hatta birinci gun sonuc verdik 8lerdeydi bol bol emzirdim eve gelince sabah goturdum yatirmaya herek yok dedi gecmis sayilir bi hafta surekli emzir yara olmustu gogsumun ucu kanaya kanaya aglayarak verdim sukirler olsun gecti