Burada bunu merak eden çok fazla anne var o yüzden deneyimlerimi paylaşıyorum kızlar. Aslında biz çok iyi bir planlama yapmıştık ama bazı olumsuzluklar oldu yolculuk konforuyla ilgili. Normalde arka koltuklar dolu olmayacak ve ayaklarımı uzatacaktım vesaire. Kendi aracımızla neredeyse 20 saat yolculuk yaptım. Sadece biraz kasık ağrısı ve birkaç gün süren bel ağrım oldu. Varır varmaz doktora gittim hiçbir sorun yoktu. Yani eğer planladığımız şartlar bizim dışımızdaki sebeplerden bozulmasaydı 20 saat de olsa yolculuk hiçbir sıkıntı yaşamadım. Size de tavsiyem kendi aracımızla ve sadece eşinizle yolculuk edin. Arkası da boş olursa arada uzanırsınız, bu şekilde bütün Türkiyeyi gezebilirsiniz 😂😂 arada yürüyüş de yaptım. Yola çıkmadan doktor görüşü de almıştım. Merak ettikleriniz varsa sorabilirsiniz 💞