Hulyafuat normal doğum yapan Leveldeki tek doktor diye ona gitmiştim,şartlar uygun olduğu sürece normal düşünüyorum diye ama daha ilk öğrendiğimde fiyasko oldu benim için.Şuan sağlıklı olan gebeliğimi en başında bitirecekti resmen bebek katili olmak bu.İyiki onu dinlemeyip başka yere gittim yoksa şuan tekrar çocuk sahibi olmak için tedavi görüyor olacaktım yok yere.