Kuzeymiraa Fatma93 ben lohusa kilodu ve lohusa pedi aldım baya büyük ve kullanıslı e bebekten aldım bi bakın isterseniz
zeyzey95 Purple13 bu depend bu kadar kullanışlı madem niye daha büyük bedeni yok ki ya ben 100 kiloyum mesela bana göre bedeni yokmuş sanırım benim kilolarımda olanlar hasta bezi kullanıyormuş
Purple13 Fatma93 normal doğum yaptım pedde kullansam yapışacağı varsa yapışır öyle yapışma olmadı sürekli değiştiriyorsun zaten kuru ve temiz kalması için. Ama ne kadar kanama olursa olsun asla sızıntı yapmadı çok rahat ettim evdede kullandım
Purple13 zeyzey95 ya marka farketmez aslında hasta bezi daha kullanışlı sızdırma hiç olmadığı için belirttim. Yokmuymuş bedeni ben 76 işe soğurduk m beden almıştım.
isimsizbebek Fatma93 hasta pedi çok kalın oluyor rahat yürütmedi beni ki ben eve geldikten sonra kullanmıştım..hastanede depend kullandım iyi ki almışım dedim çıkarması gitmesi de rahat ..sizdirmiyor da kolay kolay
Arinna Minikpasa Yok giymedim canım. Kilot gibi o giyiyorsun tamam o kadar. Uzun elbise giydim dizde. Gecelik. Birkaç gün öyle gezdim
FeyzaYavuzAlp Ben depend almıştım 95le doğuma gittim ama çok dar gelmişti hiç rahat edemedim kilonuz çok yoksa depend alın varsa hasta bezi