Elisaelisa34 Kızlar merhaba iyi akşamlar bir sorum olacaktı tüp bebekte ikili testte risk çıkması daha yüksek diye bir şey duydum. Sizlerde böyle sorun yaşayan oldu mu?
Deletedmom399 Elisaelisa34 ikili test ve turevleri cogul gebeliklerde yapılmıyor. Çünkü anneden kan alınarak yapılan testte hangi bebeğin kromozomları incelenir bilinmiyor çoğul gebelikte o acıdan bakılmıyor.
cansel30 Elisaelisa34 benim tüp bebek 27. Haftadayım ikili testimde hiç bir sıkıntı çıkmadı detaylı ultrasonda da.. sadece doktor embriyoya genetik testi yapılıp yapılmadığını sormuştu.. yapılmışsa ikili teste gerek yok demişti.. bizim genetik testi yapılmadığı için ikili test yapıldı
Deletedmom399 Elisaelisa34 ay çok pardon canim ben ikiliyi ikiz okumuşum malum havalarda 2 yi 4 görüyorum 😂 Tüp bebekte o ihtimal çok daha düşük oluyor çünkü en kaliteli embriyolar konuluyor 😊
Elisaelisa34 Deletedmom399 olur öyle hepimizin durumu o 😊 ben de öyle biliyorum ama ne bileyim duyunca çok şaşırdım
Burcuyildiz Deletedmom399 bende öyle düşünüyordum, ama benim de tüp bebek ve 2li de risk yüksek çıktı yani.
Deletedmom399 Elisaelisa34 içini ferah tut herşey Rabbimden sen ona güven inşallah sağ salım kavuşalım evlatlarımızla 😊
Merveyyyl tüp bebek yaptıran arkadaşlar sizi burada bulmuşken farklı bir soru soracağım ilk 3 ay kanamanız oldu mu acaba
Arsu1661 Merveyyyl Ben 🙋🏻♀️16 haftayız çok şükür ama kanama alanımız war we arada kanamalar lekelenmeler yaşadım 😞 ama tüp bebek diye mi yoksa yapısal mi bilemedim normal yolla hamile kalanlarda olduğunu duydum
cansel30 Merveyyyl benim ilk üç ay değil şu an 27. Haftadayım şimdiye kadar hiç bir kanamam yada lekelenmem olmadı
Merveyyyl Arsu1661 benim de aynı şekilde kanama alanım var ara ara geliyor.. evet normal yolla oluşan gebeliklerde de oluyormuş ama tüp bebekte daha fazlaymış hala geliyor mu lekelenmeleriniz
Arsu1661 Elisaelisa34 yok cnm alakası yok içini ferah tut benim tüp bebek doktoru gerek bile görmedi ultrasonda gelişimi güzel DİE ayrıca yaptırıp da kendini strese sokma ben sadece detaylı ultrasonu yaptırcam rabbim nasip ederse diğerlerini yaptırmıcam strese girmeye gerek yok ☺️
Raziye09 Elisaelisa34 Elisaelisa34 benim de tüp bebek ikili test de üçlü test de yapıldı hiç bir sorun çıkmadı içini ferah tut kötü düşünüp kötüyü çağırma
Arsu1661 Merveyyyl geçen hafta geldi maşallah daha gelmedi yarın kontrolüm war inşallah geçmiş bitmiş olur çünkü çok tedirgin oluyorum ister istemez sizin kaçıncı haftaydı